Onsdaag ;>

Tjoohejj, idag så har dagen ändå gått gode fort ;) på no lektionen så spelade vi brännboll!! ;> de var jättekul! vid lunch så såg jag frida k utanför skolan och varje gång jag ser hon så ringer jag och frågar om hon trodde att hon kunde smita undan utan att jag märkte nåt ;) haha ;> och nu så har jag kommit hem, ikväll har jag träning ;> jag ska träna lite lungt för att jag har sträckt mig ;)

imorse så åt jag världens frukost!! ;> jag åt plättar med skivade äppel och apelsinbitar de var även lite hallonsylt på plättarna ;)

En liten bild på min frukost ;> de var skitgott!!! :D


men nu ska ja


Kommentarer
Postat av: Gissa vem

Hahaha du är så lejd :D



God frukost må jag säga, och en riktigt bloggerska som tar kort och lägger in ;)



2009-05-13 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0