Måååndaaag..

tjah, nu så har jag precis kommit hem från skolan, jag,frida och pontus fick gå upp idag, men de gick faktiskt gode så bra andå ;> idag så har de inte hänt så mycket på skolan.. och ikväll så har jag fotbollsträning!! :) och till dess ska jag inte göra så mkt, jag ska göra middag och överraska mamma :) jag ska göra kycklingpasta! ;D

jag längtar till på fredag för då har vi match! ;> jag längtar alltid till matcherna! :) men jag tror att jag ska göra lite engelska och so. vi har gode så mkt dom 2 kommande veckorna, onskdag= engelska prov, fredag= redovisning i so, och jag kan typ inte nå! jag måste pluggaa!!

om du läser detta fanny så LYCKA TILL på moppeprovet!! :) du kommer klara det!!

// Agnees ;>

Kommentarer
Postat av: Fanny :))

tack agnes :D klart jag kommer :D bara lite nervös :D läs min blogg om du/ni vill veta hur det gick. kring 8-9 tiden ;D

2009-05-11 @ 18:03:39
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0