Löördag ;>

Tjenare ;> idag så vaknade jag vid 10 tiden, jag sommnade vid halv 11 igår eftersom att jag var så trött ;> så jag sov 11 och en halv timmar inatt plus 2 timmar igår på dagen ;> ´idag så cyklade jag ner till miniracingbanan och var med emma som stog i kiosken, sen cyklade jag till älvåkra där pappa och anton var, sen åkte jag hem med dom, och nu så väntar jag på att de ska bli mat, grillad lax tror jag att de blir :) sen ikväll så ska jag nog ner på byn och vara med lisa,julia,hanna och emma :) vet inte om de blir någon mer, de får vi väl se ;> nu sitter jag och lyssnar på musik, just nu är de swingfly-touch and go.

swingfly- touch and go

// Agnees ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0