Jag och mina barndomsvänner inviger sommaren :)

HEJ! dagen har varit SUPER lyckad!!! igår så fot vi till farmor och farfar och åt pizza, de var supergott!! :) sen for jag till frida, vi såg eurovision och sen sov jag där. fanny var borta så hon var inte med oss på kvällen....

sen idag så åt vi frukost sen ringde emelie och fråga om jag,frida,fanny och hon skulle hitta på nåt och de kan man ju inte sägaa nej till :) så då kom emelie, sen så cyklade vi till mig,
 då kom jag (smart som jag är) på att vi skulle fara på picknink, vi packade: fruktsallad,mackor,fika,saft och säket nå mer, sen for vi till farmor och farfar vi körde fyris och moppe dit. vi var där hela dagen och bara mådde skönt i solen, vi spela kort och så. EMELIE FRIDA OCH FANNY tog sitt första dopp idag!! :o ohh, vad kallt! jag gjorde inte de eftersom jag vill vara frisk till på lördag då de är länsuttagning. Emelie doppade sig först ( hon ville att jag skulle säga de) sen kom vi hem vid 6 och vi kom dit vid 2 vi har haft riktigt kul! :D snart ska jag äta klyftpotatis, grillat kött och grillade majskolvar! :) MUUMS säger jag bara! :)

långt inlägg, men nu har ni nåt att läsa ;)

// Agnees ;>


Kommentarer
Postat av: Anonym

Och vem doppade sig tvåa? :O:O



(Inte avis på din middag;)

2009-05-17 @ 19:09:32
Postat av: Anonym

Här och terrar igen! Skrivan med 21 och 22 var inte i fodralet, du måste ha skivan i nånstans ;)

2009-05-17 @ 22:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0