Hanna och Hanna :)

Hej, idag har jag inte gjort nå alls!!!! de har åskat och jag har bara varit hemma och ruttnat. men hanna och hanna är på väg hit, dom skulle egentligen åka buss så jag for ner till vägen och väntade på dom, sen när jag ringer och frågar vars dom var då åker dom inte ens buss, så då hade jag farit ner i onödan .. ;) menmen, that´s life ;> haha :Pjag hanna och hanna ska nog se på någon film dom har hyrt ;>

 jag har som smått börjat packa lite inför cycklingen med klassen och dom andra sjuorna :P  men vi skulle då ha med oss hur mycket som hällst för en natt ;p
 
till frida k: jag har inte mycket pengar på mobilen men jag ska vara med hanna och hanna ;) nice med dina mörkblå mjukisbyxor, har alltid gillat dom ;) dom har sin charm :P haha :P

Nu är de ju riktigt fint väder :) De gillar jag! :D



// Agnees ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0