Fotbollsmatch = inte som jag hade tänkt mig..

Hejhej, idag så var fotbollsmatchen jag har längtat till så länge. sen när jag börjar spela så får jag så ont i min sträckning i låret, de gick inte att spela alls ;/;/ :( och jag blev så grymt ledsen! jag hatar att behöva kliva av och jag älskar fotboll och jag vet ju inte när jag kan börja igen, för jag vet ju inte när de blir bra, så jag ska vila hela veckan och jag får inte ens vara med på idrotten, men jag vill ju vara så bra som möjligt på länsutagningen!! jag vill verkligen bli bra!!!! jag spelade typ 4 min idag... inte mer än så ;( men vi vann med 5-1 och de är ju bra :) och lillcarros lag vann med 8 eller 9-0 och de är ju bra, men de suger att jag inte kan spelaa!!! :( imorgon så ska jag se på de sista avsnittet på one tree hill säsong 6 ';> jag längtar till de!! :)

// Agnees ;>

Kommentarer
Postat av: moster

Det är inte det sista det finns ett 24:e avsnitt som sänds i USA nu på måndag den 18:e. Det är sista på säsong 6. Ska ladda ner det till dig när det kommer på tisdag eller onsdag.

2009-05-16 @ 20:04:32
Postat av: moster

Det är inte det sista det finns ett 24:e avsnitt som sänds i USA nu på måndag den 18:e. Det är sista på säsong 6. Ska ladda ner det till dig när det kommer på tisdag eller onsdag.

2009-05-16 @ 20:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0