Djupträsk :)

Hejhej :) jag hade tänkt att berätta lite om våran resa till djupträsk :)

Igår så for vi vid 9 tiden på morgnen cyklande till djupträsk, de blåste grymt mycket så vi hade en enorm motvind hela vägen, och på väg dit så var de bara uppförsbackar!! de är en av dom jobbigaste sakerna jag gjort i mitt liv. 

när vi kom fram så bäddade vi i tältet och fixa lite sånt :P sen gjorde vi middag, jag hanna och hanna gjorde mjölkstuvad palt :) se var jättegott. sen på kvällen så grillade vi och sånt, riktigt trevligt :)

sen gick vi och la oss 11, vi var tvugna att vara i tältet 11.  sen låg vi och pratade, lyssnade på musik och sånt! :D de var grymt kul på kvällen i tältet, sen så somnade vi vid 3 typ, sen sov vi till typ kvart i 7, då vaknade jag och emma  och lyssnade och skrattade åt allas snarkningar :)

på morgonen plockade vi ihop våra saker och åt frukost, sen begav vi oss hemåt med våra cyklar, alla hade jättebråttom hem utom jag och emma så vi cyklade gode så sakta och stannade och drack vatten hela tiden och vi stannade även och fika bullar ;> jag å emma hade grymt kul på väg hem ;)

sen kom jag hem och då åt jag och pappa mat från pappas palats, kyckling pasta och kebabrulle delade vi på :) sen for jag hem och sov från typ halv 1 till 3, sköönt! :) sen for jag ner på byn och kolla om nå stövlar och nu så sitter jag och väntar på att maten ska bli klar :)

ikväll vet jag inte vad jag ska göra, bara ta de lungt tror jag,  jag är ju gode så trött, sov inte många timmar inatt, för man sov ju inte så bra. 

jag ides inte ta nå bilder ;>

// Agnees ;>

Kommentarer
Postat av: Fanny :))

hihi, lät kul :D

Läs min blogg, om min dag ;) haha ^^ inte kul!



jag längtar tills vi ska padla ;D

2009-05-29 @ 19:20:34
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: MH

Jag tycker Ni verkat ha haft jättekul,trots vädret!!Men jag förstår att du är trött,o att det var jobbigt att cykla.

2009-05-29 @ 19:48:50
Postat av: AGNES :) - always and forever.

Jo vi hade jättekul! :) men de var jobbigt! ;)

2009-05-29 @ 20:46:03
URL: http://aaagneees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0