Bullbak med kussen ;P och ett chock besked....

Tjenatjena, just nu sitter jag här med fanny ;> hon uppdaterar sin egen blogg på stordatorn, och jag min på den lilla! (a)  dagen idag har gått gode så bra, bara imorgon kvar, sen 4 dagar lov!  idag på engelskan fick vi tbx vårat engelskaprov, jag fick 91/93 MVG! ;> gu vad glad jag blev, jag har bara fått vg på alla andra prov, men nu blev de mvg, stolt ;)

chockbeskedet kom: idag så läste jag på kanal5 och där stog de att payton och lucas ska sluta medverka i onetreehill. och de ska ändå bli en säsong 7. jag tycker att säsong 6 ska bli den sista och i de sista avsnittet på 6an så ska alla vara lyckliga.  typ brooke-julian  , payton-lucas-barnet, haley-nathan-jamie, skills- Miss lauren mm...  så alla är lyckliga! inte nå mer bekymmer. Moster tyckte så, och hon övertygade mig att de är bääst att de ska sluta så.
 
Btw Tack så mkt moster. jag tänkte att de var ett litet konstigt slut. jag längtar tills du får tag i det allra sista one tree hill avsnittet på säsong 6! :)


// Agnees ;>


Kommentarer
Postat av: Frida

DISSAR DU MINA KOMMENTARER? :O



Good english test!

2009-05-18 @ 16:51:58
Postat av: elina

okej :) jo, de tyckte ja med! men de var så sorglig musik, så jag å mamma börja då gråta :)

2009-05-19 @ 15:55:00
URL: http://elinaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0