310509

Hejhej, idag är de sååå grymt vackert väder ute, de är 27,5 grader varmt i skuggan, nu är de SOMMAR! :):)

imorse så vaknade jag vid halv 11 av att mamma kom in i mitt rum med telefonen, i telefonen så var ann grahn. hon frågade om jag ville spela match med damerna ikväll. jag bad om att jag skulle få prata med mina föräldrar och ringa upp henne sen, jag hade lite beslutsångest eftersom att vi skulle äta morsdagsmiddag hos farmor och farfar ikväll, men då sa pappa att jag och han kunde fara och äta hos dom efter matchen, då ringde jag upp ann grahn och sa att jag ska spela med damerna ikväll :)

Så min dag består av att dricka mycket vatten, äta makaroner, spela match och äta hos farmor och farfar :)

Önska mig lycka till på matchen ikväll, de är min första match med damerna! ;P

// Agnees ;>

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till

2009-05-31 @ 11:46:44
Postat av: Fanny :D

lycka till :D



jaa, himla ellenor! :(

2009-05-31 @ 15:13:32
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: moster

Lycka till i efterskott, men det hjälpte liksom inte,hörde ni åkte på en förlust. gillar du verkligen den dära låten sååååå mycket?



kram moster

2009-05-31 @ 22:58:06
Postat av: AGNES - always and forever.

Haha ;> nej jag gillar inte den där låten så mycket! ;P jag her bara in den för att ha något att he där x) men jag tycker att refrängen där tjejen sjunger är ganska bra, men inte de andra, nu vet du! ;D kram Agnes

2009-06-01 @ 15:56:43
URL: http://aaagneees.blogg.se/
Postat av: Frida

Lite halvdålig uppdatering här faktiskt, HenjhDÅ ;)

2009-06-01 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0