Skola... ;)

Men tjenare!
Idag har de inte hänt så mkt (; vi hade idrott där vi åkte skidor men jag fick inte vara me ;/ men de fanns inga skidor kvar till vicky, frida och jossan så vi 4 gick en promenad, riktigt skönt men lite luft faktiskt :P
sen blev de Franska vilket inte var så kul, men sen i slutet så såg jag att julia g var utanför så då fick hon komma in och då blev de mkt roligare (; sen hände de då int nå specielt x)

julia var med på alla lektioner hela dagen, de var kul :D hade inte träffat henne på jätte länge, så de var kul att få träffa henne igen, för hon bytte ju skola, för hon ville gå en dansklass, så de blev i piteå hon började skola, emelie var oxå och tittade in en stund, :D hon gå oxå där, judith med, men hon kom inte för hon skulle vara barnvakt, men de var roligt att emelie och julia kom iaf ;p

nu sitter jag och lyssnar opå lite one tree hill låtar (; och har precis ätit mellanmål ;>


// Agnees ;)



Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad roligt att du har skaffat en blogg ;)) det har jag väntat på;D

2009-03-12 @ 16:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0