Gotta be somebody..

Hejhej, Idag så hade vi skidor på idrotten, de var gode kul, men vi skulle åka i spår i 3 km, men de var grymt jobbigt, de var gode mkt uppför. men de var då kul ändå och de är ju bra om de är jobbig för då ger de ju ändå nå. , på musiken bestämde vi att vi skulle spela gotta be somebody med nickelback, jag ska spela vanlig gitarr. :) På matten så hade vi ett kängru test eller nå, alla slutade typ för dom inte behövde göras de, men jag, hanna, hanna och julia stannade och gjorde hela, jag gissade på mer än hälften, DE VAR JÄTTE SVÅRT!  , men de kan ju inte vara nå viktigt eftersom vi inte behövde göra de.

Nu håller jag på med ett so arbete de om mobbning och äter toblerone. så nu ska jag fortsätta med de x)

Nickelback gotta be somebody.

// Agnees ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0