Thai garden! :)

Tjenare! igår så hann jag inte skriva nå, men jag kan skriva nu istället x)

Först så for jag till skolan och efter de så var de träning med talang! :) de var jättekul, vi spelade på 11-manna, jag gjorde 2 mål :) stoolt :P hihih x) sen for jag mamma,pappa,frida,fanny,anna och tomas och åt på thai garden i piteå, jag åt friterad kyckling, ris och sötsur sås de var jättegott!
sen så for vi på bio, män som hatar kvinnor alla tyckte att den var jättebra, men jag tyckte att den var sådär faktiskt. sen for vi hem, och då gick jag och la mig x)

Idag så vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. men nu ska jag iallafall äta frukost, hejdå

// Agnees ;)

Kommentarer
Postat av: Frajda

Ett tips är att kolla på filmen, då brukar den bli bättre ;)

2009-03-28 @ 11:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0