SkoterCross! :D

Tjeenare! jag hann inte skriva nå igår för jag hade fullt upp x)  så jag skriver nu isället :P

Igår så var vi i kåbdalis med skolan vi åkte buss :P de var kul! sen åkte vi buss hem, efter de hade vi fotbollsträning vi spelade de var gymt kul :D vi var inne men de var jättekul andå ;p efter de fick vi snabba oss att göra oss i ordning för vi skulle på lagmiddag på ungdomsgården, vi åt tacko och glass till efterätt, de var jättegott! då fick vi veta att de inte blir nå summergames i sommar, vilket inte var kul att höra!!!! jag kan inte tänka mig en sommar utan summergames, men de är tur att vi ska till umeå iaf :D sen så spelade vi wii lite guitarhero, air hockey och sånt, sen for jag hem. 

Idag så har jag jag varit på skotercross, de har vari jättekul! jag var där med johanna  björk, amanda, stina och elina, jag var en liten stund med olli, jobi och hilda. men sen så var jag med dom andra :D de var jättekul där, vi typ åt souvas, såg när dom körde, emil vann :D och de var gryymt bra, adam låg sådär i mitten men i sista kom han jättebra i starten sen så krockade han med någon eller nå, han och en annan körde typ ihop så skoter gick sönder så han kunde inte fortsätta.

Ikväll kanske jag ska vara med hanna sa, men jag vet inte riktigt, men vi får väl se ;p

// Agnees ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0