Musiik :D

Tjeenare! :D
Idag har de inte hänt nå mkt alls, (;
i so så har vi eget arbete om vilket ämne innom so vi vill! de är kuul, jag har mobbning som mitt ämne x) de finns så gryymt mkt att skriva om! man kan ju tyyp ställa frågor till massa folk och så x) så de blir nog bra!

I engelska ska vi oxå göra nå arbete om nå länder jag och hanna su är i samma grupp :D vi gör om australien :P

idag böt vi platser x) våran klass är så stökig så vi måste ha platser ;s menmen, jag hammna äntligen med någon jag är med ;p de blev jag, joel p & hanna su :D joel var egentligen i mitten men vi böt så jag och hanna får sitta med varan ;p förut har jag bara fått sitta med dom jag inte är med, men de har då gått bra ändå (;

ikväll så ska jag inte göra så mkt, se på tv, kanske göra matte, och äta jättegod middag :D nämligen souvas kebab och klyftpotatis med sallad och dressing ;p mumma!

Och just nu sitter jag och lyssnar på Haley james scotts Halo! braa är den tkr jag iaf (Y)

Men nu är de hannahmontana :D så bye!




// Agnees ;)



Kommentarer
Postat av: Johanna

god maten lät :D

2009-03-11 @ 20:17:00
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0