Luleå! :)

Hejhej, jag ides inte skriva nå igår kväll, så jag skriver nu istället :) de blev så att jag for till luleå med moster, carro och lucas :) de var jättekul! :) jag köpte en bikini, en turkås långärmad tröjja och en vit långärmad tröjja :) sen åt vi på max, det var faktiskt riktigt gott! sen så for vi hem och då skulle jag egentligen vara med hanna och hanna men de blev så sent. sen på kvällen så såg jag one tree hill,

Idag så ska jag vara med hanna och hanna :) sen ikväll så ska jag på träning med damerna :) just nu så sitter jag och diggar spotify :)

// Agnees ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

kan du skicka en inbjudan med spotify till mig? :)

2009-03-29 @ 12:00:42
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0