Längdskidor! :)

Tjabba x) idag har de då typ inte hänt nå, vi hade längdskidor på idrotten, de var sviiinkul! vi åkte typ i backar å så x) jag  och hanna hade en skida var och stog på varandras, vi vurpa x) de var typ i ett spår nerför en backe och min eller hannas skida for ut ur spåret och de slutade med att hanna typ volta på mig x) hihi (överdrev lite) :P sen åkte vi typ i ett hopp, hanna ramlade när hon skulle landa, jag ramlade innan hoppet x) hihi ;p de var då en grymt rolig idrottslektion! på svenskan ska vi söka fakta och så om en författare, jag ska nog ta stieg larsson, hans film är ju typ män som hatar kvinnor.

Jag har typ precis bakat en ananas paj :D
Jag undrar om någon vet hur man byter text på de jag skriver nu? x) lyckades byta till den här, men den är inge fin så jag vill byta till någon annan, men jag vet inte hur jag gjorde förra gången, kan någon hjälpa mig?!

glöm inte finalen av mästarnas mästare kl 20.00 på kanal 1!

Den här låten är bra!



Haley james scott "Halo"


// Agnees ;)


Kommentarer
Postat av: Johannna

nog var den texten fin :D

2009-03-17 @ 21:16:39
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0