Hanna su och Hanna sa :D

TjabbaTjenaHallå x) idag har vi haft svenska prov, de gick faktiskt bra! :) sen hade vi fotbollsträning men jag fick inte vara med ;/  men jag var där och kollade för att pites damlags tränare tränade oss och hade ngn föreläsning ;p de var intressant! :) Sen så kom hanna och hanna till mig :)  vi pratade, åt, såg let´s dance och gjorde en blogg till hanna su :p hon har inte aktivera sin än men  Hanna samuelsson heter www.Hannassamuelsson.blogg.se :p läs dom vettja x)

Imorgon är de Melodifestivalen = FINAL!
 jag och frida k hejjar på Caroline af ugglas, Hon är gryyym! :D så hoppas att hon vinner!
  kolla är --> http://www.youtube.com/watch?v=HE1Vy5lKuzw
Men nu ska jag se ´Vad blir de för mat! :d

såå Hejjdå x)


// Agnees ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jasså bloggvärlden hittade dig med ;) Kul!



Caroline <3<3<3<3<3<3333333

Hoppas trafikskadan inte gör henne ofokuserad eller påverkar sången, dansen eller armrörelserna.

2009-03-14 @ 00:44:30
Postat av: Fanny :))

har hon varit med om en trafik skada? ;O

2009-03-14 @ 12:12:31
URL: http://faannykarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0