Fotbollsträning :)

Tjeeenare! :) Idag har jag varit med hanna och hanna :) vi körde socka, såg one tree hill och åt (: vi åt vofflor till lunch och mamma bakade bullar så vi åt nybakta bullar med mjölk! de är så grymt gott! sen blev de träning, jag tränade med damerna, och sikfors tränade oxå, vi gjorde nå övningar, sen spelade vi, damerna och mitt lag mot sikfors, sikfors vann gode stort x) men vi gjorde ett mål, och de gjorde jag :) och alla vi spelade mot var typ mkt äldre än mig, 2 år och äldre. men de var slask över hela plan, så fötterna blev väldigt blöta, de var ju kallt oxå så de kändes som om mina fötter hade frysigt till is, inte så skönt, men de var ganska kul på träningen ändå, men de var skönt att få ta av sig isklumparna till skor efteråt :)
 
just nu lyssnar jag på musik och ser wipe out,

// Agnees ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0