Fotboll! :)

HejHej ;p nu har jag precis ätit köttgryta och potatis :) de var gott!  idag så har de som inte hänt så mycket. har vari på skolan och efter de hade jag fotbollsträning! :) de var kul men de var grymt jobbigt! de var 4 mål över halva planen, (kon mål) och man gjorde mål genom att passa bollen bakifrån målet fram till någon medspelare som var tvungen att ta den och de fanns ju 4 mål så man sprang fram och tillbaka, sen spelade vi bara som vanligt,  :) men de var kul längtar tills vi börjar spela med vanliga mål :)  vi har ju börja spela med stolek 5 på fotbollarna och dom är ju större och tyngre men jag får då till någorlunda bra skott iallafall (: just nu sitter jag och lyssnar på "i wanna to dance with somebody" med whitney houston


I wanna dance with somebody med Whitney Houston :)

// Agnees ;)


Kommentarer
Postat av: AnonymusgiRL_92

Saknade nått på buss 32 älvsbyn/piteå 17.40.

2009-03-23 @ 20:44:40
Postat av: johanna

kul med utefotboll :D

2009-03-23 @ 20:57:31
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0