Fotboll igen :)

Hejhej :) nu har jag precis ätit ;p och nu sitter jag å ser tv och lyssnar på musik :)  idag har de inte hänt så mycket alls, på so:n är jag snart klar! har bara sammanfattningen kvar! :) jobbbar ju om mobbning där x) i svenskan är jag klar :) där jobbar jag om stieg larsson. på idrotten så harde vi fotboll, men vi hade typ en vikarie så de blev jätte orseriöst, så jag hoppas att vi kör fotboll igen på torsdag!  men jag tror att vi ska ha dans, folkdans tror jag x)

Sen efter skolan var de fotbollsträning med talang! :) de var kul vi spelade mest, och de är kul :D nu så ska jag snart äta min ben&Jerry som jag köpte idag :) pish food! muuuuuuuuuums!!!!

Vet nån nå bra tv program som är idag?

// Agnees ;)



Kommentarer
Postat av: johanna

den rätte för rosing ;>

2009-03-31 @ 19:46:37
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: JudithGrahn

DH :)

2009-04-01 @ 21:37:46
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0