Skoter = Et 340! :)

HejHej :D imorse så vaknade jag typ 8 ;o jag fattar inte men jag vakna och var pigg så jag steg upp och då började jag och mamma att baka, jag bakade cookies och chokladbollar och mamma bakade katjas kaka/korsträsk kakan :p för vi ska ha främmande ikväll så då bakade vi lite.

Nu så har jag precis kommit hem från fällträsk :) våran familj, frida och fannys familj utan frida och farmor och farfar körde skoter dit! sen kom håkan och erika en snabbis, De var jättekul där! jag vi fiska och jag fick 2 och farmor, farfar och mamma fick jättemånga, sen så stekte vi fläsk och åt de på polarbröd, jag älskar de! de är jättegott! sen åt vi lite fika och så, sen så la jag mig på ett renskinn och lyssnade på musik och ja sommnade x) de var grymt skönt att bara ligga och vila i solen, hoppas man har blivi nå brun, men de tror jag knappast x)
Sen kom Johan och sally och fiskade, och nu har jag precis kommit hem därifrån, och snart ska jag äta kyckling tror jag, mums!

// Agnees

Kommentarer
Postat av: Fanny :))

grymt kul var de :D



gott med kyckling :))

2009-03-22 @ 20:26:25
URL: http://faannykarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0