Ursäkt(a)

Hejhej ;> ursäkta att jag inte har uppdatera, jag har helt enkelt inte hunnit, godtar ni den ursäkten?


igår så hade jag en vanlig skoldag, sen efter skolan följde hanna sundman hem med mig :) vi kollade lite i skolkatalogen, kollade på datorn och sånt ;> sen hade jag träning :) träningen var jätterolig! ;>
sen for jag hem och åt och sånt :)

Idag så har jag haft en vanlig skoldag, vi hade ingen idrott för andra gången i rad ;/  sen hände de inte så mycket annat ;P när jag kom hem idag så gjorde pappa plättar så då åt jag de till middag, började jag damsugaa, byta i min säng, dammtorka och så, så nu har jag bara kvar att he på påslakanet, lakanet och sånt x)  och ikväll så kommer kanske hanna su och sover hos mig :) vi börjar 20 i 9 imorgon ;> så då ska vi åka med mamma ner på skolan ;>



Dead by april - losing you.
den här låten är jättebra på refrängen :) men inte de andra, detta är robinson låten. :)

// Agnees ;>

Kommentarer
Postat av: Din bästa kusin

Jag vet inte riktigt vad jag ska kommentera i det här inlägget, men känner mig nästan tvingad att göra det. Undra varför, hmm?



Dom ska på pdol :D

2009-06-02 @ 18:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0