TORSDAG

Tjena ;> idag så hade jag en tid på vårdcentralen 10.00 moster följde mig dit, då sa feodora att jag hade halsfluss (de var de jag skulle kolla)  och hon sa att jag inte skulle behöva göra nåt halsprov ens för att hon såg att jag hade de, utan att hon bara skulle skriva ut medicinen, så de gjorde hon, sen tog vi ett halsprov och de visade att jag inte hade halsfluss men de finns många typer av halsfluss så dom sa att jag skulle få medicinen ändå eftersom att hon hade sett att jag hade de ;> så nu går jag på pencilin :P

Feodora skulle vara snäll att skriva en remist till sunderbyn så jag kanske kommer att får ta bort mina halsmandlar någongång!

Tack så mycket moster för att du följde mig hela dagen! och tack för att du mormor skjutsade hem mig!

sen när jag kom hem så gjorde jag nubbesallad och pratade med frida k i telefon i 2 timmar 15 minuter och 10 sekunder, de är mitt och fridas rekord! :)

HADEBRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0