Torsdaag ;>

TJENAAAAA! ;> idag så har jag varit i skolan, men det är väl som vanligt det? ;P sen sista lektionen hade vi oförberett matteprov, de gick då bra och jag tyckte att de var ganska så lätt x) jag svara på allt men jag vet att jag har fel på de sista, men de gör inte så mycket :P sen for jag till mormor och sov i hennes solstol, sen for jag och klippte mig, de blev då bra tyckte jag, jag toppade de bara så de syns ingen jätteskillnad direkt, men de blev fint :) sen for jag till mormor och åt sen for jag till älvåkra för att stå i kiosken, sen kl 7 skulle vi ha träning, men jag har fått ont i halsen så jag tränade inte ;/ vi som har match imorgon, vi får väl se hur det blir med den saken. jag får se hur det blir med skolan imorgon oxå.

just nu så ser jag H20 :>

// Agnees ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0