Tjejkväll hos emma! :)

Hej ;> igårkväll hos emma var en toppenkväll!! :) vi hade jätteroligt! vi badade badtunna, badade i vattnet, lekte kurragömma, pratade, åt och massa mer! ;> de var en jättelyckad kväll! :) sen så delade vi upp oss när vi skulle sova, jag sov med maja,hanna,hanna, julia och judith ;> sen somnade vi typ 3 sen så vaknade jag av att nisse och gurre hade ringt och väckt maja, så då var jag,hanna, judith och maja vakna till typ halv 5 sen sov jag till halv 9, då kom mamma och pappa och hämtade mig, då for vi och spelade match i sunderbyn och vi vann med 3-1 och jag gjorde ett mål :) sen for jag till lulestan, där jag åt lunch med anna (elinas mamma), elina och tobbe ( annaskille) sen gick jag och elina på stan, sen for hon då gick jag med mamma och då köpte jag ett par jeans.

sen när jag kom hem så åt jag souvas i pitabröd :) gottgott!

ikv vet jag inte vad jag ska göra, är trött så de blir nog bara att sitta hemma x)

// Agnees ;>

Kommentarer
Postat av: maja

oj, förlåt! det var inte meningen! :p så dum jag är! ;> puss!

2009-06-13 @ 19:28:54
URL: http://majjjadahl.blogg.se/
Postat av: moster

grattis till vinsten och till målet. carro hade också match i dag, det vart 1-1. vad kul att ni hade det trevligt i emmas stuga. hoppas bara att det blir bra väder så vi kan börja vara i småträsk snart. puss puss

2009-06-13 @ 22:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0