TISDAG

tjenare ;> gårdagen var jättebra :) vi for från älvsbyn kl 16.00 sen for vi till planen där dom skulle spela och tog platser, men eftersom att vi var där 5 och matchen började 7 så for jag,elina,therese och hanna och åt på subland, sen gick vi på gina och där köte jag ett linne och på de står de i <3 cup kakes :)  sen for vi och såg matchen, jag trodde att piteå skulle storförlora mot umeå, men piteå ledde med 1-0 tills de var 4 minuter kvar av matchen då kvitterade umeå till 1-1 så de var en spännande match :)

idag så har jag sett filmen marley and me :) den är jättebra!! rekomenderar den verkligen! :D
jag är lite sjuk och har lite ont i halsen och så, så jag ska nog bara vara hemma och kurera mig idag ;>

Ha de så bra :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att du kryar på dig

2009-06-17 @ 08:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0