STAAN ;>

HEj :) jag skrev inget igår för att jag inte hade tid, frida k sov hos mig och på morgonen så gjorde vi fattiga riddare och såg jakt och fiske, sen for jag till skolan 1 för vi hade sant dag och gick från 13-20 sen kl 6 for jag och spelade match mot älvdalen united, vi förlora med 3-1 men de var bara en träningsmatch då de gjorde ingenting ;> sen kom jag hem och gick och la mig typ ;>

Sen idag så åkte jag till luleå med mina kära vänner, hanna,hanna och julia g :) de var kul :) vi åt lunch på exotic, de var så grymt gott! man fick buffe för 75 kr och i den ingick, friterad kyckling, friterad biff, ris, sötsursås, massawook grönsaker grejer, pizza, sallad,dricka och till efterätt var de friterad banan med glass :) allt detta fick man ta hur mycket smo hälst av UTOM av drickan de var väldigt gott :) när man står utanför banthai så tar man höger och fortsätter gatan ner, tills de står en skylt EXSOTIC, ät där! :) de var gott! ;>

jag shoppade ett par skor och en neccisär. inte så mycket, men jag behövde ingenting.

hadegött!
2 dagar till sommarlov!

den här efterätten får mig att tänka på¨sommar! :):)

// Agnees ;>


Kommentarer
Postat av: Johanna

gott, har inte körkortet ju ;)

2009-06-11 @ 11:02:35
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0