SÖNDAG

Tjenare ;> ihelgen har jag inte skrivit nått alls, för de har ju vari piteåsummergames! :) jag fick spela med 95orna hela helgen! :) de har varit jättekul! :D första matchen spelade vi lika 0-0 mot nåt finskt lag, andra matchen vann vi med 3-0 mot nåt norskt lag, tredje matchen förlorade vi med 2-1 men vi gick vidare ändå så vi spelade 16 dels final den vann vi på straffar, de blev jättemånga straffar, 10 st fick varje lag lägga ;>den var mot notviken, sen så spelade vi åttondels final, den förlorade vi med 1-0 men dom gjorde ett offside mål, linjedommarna var inte bäst.  men de var ett jättebra lag vi mötte ;> sundanå typ eller nåt :P
 
Idag så ska jag nog kanske vara med min kära kusin ;>

Kommentarer
Postat av: Fanny :))

Idag ska vi till småträäääääääääsk <3

2009-06-28 @ 15:11:08
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0