Söndaag ;>

Hejsaan ;> idag så har jag varit på träning :) den var jättejobbig, vi sprang,sprang och sprang ;> men de var bra! :P

imorse så vaknade jag 10 halv 11 och jag gick och la mig typ 9 så jag har sovigt 13 timmar inatt, och de behövdes kan jag säga, jag var så trött efter vi hade varit hos emma ;> efter träningen så kom jag hem, sen så for vi och hämtade hannasu :) vi såg john tucker must die, och i taket lyser stjärnorna, vi bakade oxå chokladbollar :) och dom blev väldigt goda! :D

och nu har hon precis fari så nu ska jag bara se på tv och sånt och imorgon så ska jag och se piteå if - umeå ik. och på dagen så ska jag STÄDA ;/ mitt sommar jobb.


SOMMAR <3

Ha de bra! :)

// Agnees ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0