ONSDAG

Tjenare ;> igår så var det en riktig slappardag :P jag gick i pyjamas till halv 5 ;> jag bara såg på film och sånt hela dagen :)

Idag så vaknade jag typ 10 :) riktigt skönt! ;> och förkylningen börjar ge sig tror jag och jag har bara lite ont i halsen :P men jag vet inte alls vad jag ska göra idag ;>

Idag så ska jag äta mjökstuvad palt till lunch! :) min favorit :>

Bara så ni vet så får ni gärna skriva erat namn när ni kommenterar :) förutom om ni vill vara anonyma förståss ;>



                  Fridas efterrätt ;>                             Min efterätt ;>

Vems ser godast ut? min eller fridas? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

som helt oberoende individ i denna fråga svarar jag fridas.



;)

2009-06-17 @ 17:24:27
Postat av: AGNES här! not.

jaså du? ;> jag kan faktiskt inte hålla med på den saken.

2009-06-17 @ 21:10:59
Postat av: MH

Jag tycker att båda ser lika goda ut!! Tur att förkylningen börjat bli bättre , nu när det snart är midsommar .Vi ses väl imorgon ?

2009-06-17 @ 21:13:41
Postat av: Anonym

Va fin klocka du har lagt in

2009-06-18 @ 10:00:13
Postat av: AGNES :) - always and forever.

Jo vi syns farmor :)

2009-06-18 @ 13:52:10
URL: http://aaagneees.blogg.se/
Postat av: tjaa

lite pinsamt , vill inte skriva namn. är en kille som läser din blogg xD och jag är inte bög! haha , iaf. jag tycker du är skitsöt , går paralell med dig. i 7b. vill inte säga namn xD men jag tycker du verkar snäll och rolig och du är assnygg! kram! / ......

2009-06-19 @ 11:31:51
Postat av: AGNES - always and forever.

svar till tjaa: om du verligen tycker som du skriver så skriv ditt namn där man ska skriva sin e-postadress då ser bara jag de ;>

2009-06-24 @ 20:47:04
URL: http://aaagneees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0