Onödig skoldag!

hejhej ;P idag har de varit en jätteonödig skoldag!!

förs hade vi sovmorgon till 20 i 9 men då kom inte martin i tid så de blev ingen lektion, sen på svenskan så lämmnade vi tillbaka böckerna och läste i 10 min sen fick vi sluta, lunchrast från 10 i 10 till halv 12 sen no, på lars var borta så vi hade ingen lektion så då hade vi rast från halv 12 till 1 sen spelade vi brännboll på matten och såg film på engelskan, snacka om onödig skoldag alltså x)

Igår kom hanna su och sov hos mig :) vi hade kuul ;> vi satt typ och kolla på bloggar på kvällen x)

När jag kom hem idag så åt jag mellanmål sen for jag ut och sprang 4 km :) jag sprang hela vägen!! :) jag sprang till tvärselsvägen, de var grymt jobbigt, men jag är stolt att jag sprang hela! :D sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra ;P men ha de så bra! ;>



den stora dagen

// Agnees ;>

Kommentarer
Postat av: MH

Ja jag måste verkligen hålla med dej, det lät som en riktigt onödig skoldag.Måste ha varit skönt att komma hem o kuta!!!Du var duktig som sprang så långt!!Men jag förstår att du tjuvtränar inför Småträskloppen, eller hur?

2009-06-03 @ 19:53:27
Postat av: AGNES :) - always and forever.

Du har så rätt så farmor :)

2009-06-03 @ 20:10:19
URL: http://aaagneees.blogg.se/
Postat av: ADIRFFRIDA

Ja när är säsongspremiären av loppet egentligen? ;) Förresten så får man uppdatera fler gånger än en per dag om man har blogg, speciellt om ens kusin har tråkigt ....

2009-06-03 @ 20:45:49
Postat av: Caroline Lindqvist

Hej oj! vilken onödig skoldag specielt när du bor en bit bort!





//Kusin Carro

2009-06-05 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0