MATCH!! :)

hejj ;> jag for på skolan idag :) de gick då bra ;> de retar bara i halsen ;/  när pappa slutade jobbet skulle han och hämta min telefon, och han slutade 4 och the phone house stängde 4, så då for jag till stan med 1 bussen HELT själv, när jag kom dit vid 20 i 3 så gick jag och mämtade mobilen sen gick jag på stan en stund och letade ett par byxor, men jag hittade dom ej,  sen såg jag att alla affärer stängde 3, och då skulle jag åka med en buss som gick 20 i fyra, så jag var jättehungrig så jag tänkte att jag går på sub och köper en macka, dom hade stängt, då gick jag och köpte en hamburgare på sunes och åt den i bussen på väg hem ;> sen hade jag även match ikväll, vi förlorade med 3-1 men vi spelade bra ändå :) och nu så gör jag inget alls, har precis ätit ;>


lite cupkakes ;> dom är goooda :P

// Agnees ;>


Kommentarer
Postat av: Frida

Vaken!

2009-06-06 @ 12:55:57
Postat av: AGNES :) - always and forever.

till frida: vi höras efter steda!

2009-06-06 @ 13:36:32
URL: http://aaagneees.blogg.se/
Postat av: E*

skulle ha stannat om jag itne redan hade farit ;b

2009-06-06 @ 17:30:54
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0