MÅNDAG

Tjenare ;> idag så har jag bakat bullar!!! :) dom blev då jättegoda! :D och de blev 84 st :P


imorse så vaknade jag vid halv 11 ;> då åt jag och anton frukost, sen började jag med bullarna, nu ska jag snart äta middag tror de blir karins lasang, jag ska äta så tidigt för att jag har träning 5, de var några från piteå som skulle komma och träna oss tror jag och dom skulle typ prata me oss om skador och sånt tror jag ;>  så de blir kul :)

just nu så ser jag på fairly odd parents de fanns inte så mycket annat att se ;>

men nu ska jag draaa,, harebra! :)

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA ERAT NAMN I INLÄGGET UNDER , DÅ JAG UNDRAR VILKA SOM LÄSER MIN BLOGG. DE SKULLE VARA JÄTTESNÄLLT OM NI GJORDE DET, FÖR JAG VILL JÄTTEGÄRNA VETA VILKA SOM LÄSER DEN! ;)

för att komma till inlägget snabbt så tryck här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0