Karnevalen ;>

Hejhej :) idag så var de karnevalen! ;> de var kul! :) vi var mördare och offer! :P vi fick fika och glass :)de var en väldigt lyckad dag :) ikväll så har jag träning kl 6 :) sen ska jag och handla till imrgon :) då ska jag till emma stenvalls stuga med Hanna,Hanna,Emma,Lisa,Julia,Maja och kanske olli, :) vi ska sova där och typ kanske bada badtunna, bada, köra wipeout, grilla och bara myysa på :=) imorgon får jag examen = SOMMARLOV!!!! :) GUD VAD JAG LÄNGTAR! 1 dag kvar!

Tårta ;>


Malin, bästa läraren någonsin! (;


Julia lekte död i en kundvagn ;>


Emil, lisa,simon och Nisse  ;>


// Agnees ;>


Kommentarer
Postat av: jobi

gustav!

2009-06-11 @ 17:35:14
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: Frida

Du har kort i bloggen! Jag är DJUPT imponerad :p

2009-06-11 @ 17:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0