IKVÄLL DÅ SMÄLLER DE!

HEj :) ikväll ska jag till emmas stuga :)

Idag så for jag till forum och hade examen sen for jag,hanna,hanna och julia å fikade på centrum sen gick vi och såg 9 ornas examen, sen gick jag och fanny ner till äp och åt där med min familj, hennes familj, farmor och farfar. :)
SÅ NU HAR JAG SOMMARLOV!!! GLAD SOMMAR!!! 

 
sen for jag hem och sov en stund ;> sen började ja packa till emma :) och vi ska varra där 5 så jag måste fara snat ;> men ha de bra allihopa sen imorgon ska jag på match kl 11 i sunderbyn :P

// Agnees ;>

Kommentarer
Postat av: Fannyy :))

Jag gör ingenting :p /Frida

2009-06-13 @ 17:19:57
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0