TORSDAG

Tjeenare ;> har inte skrivit på ett tag, men de har vari så fint väder så jag har helt enkelt inte orkat x) men nu så gör jag de iaf ;) i måndags så var jag med hanna su, vi badade massooor! :) de var kul, sen tisdag,onsdag och idag så  har jag varit med carrow och fanni ;> vi har badat,badat,badat,badat,fiskat,badat,ätit,badat,sovit,badat. som sagt så har vi badat väldigt myckeeet! de har varit varmt och sköönt i vattnet, typ 23 grader! :D

nu har jag skrivit lite, så nu har ni nå att läsa ;> hahaa! :P

Om ni inte har svarat på frågan vem läser min blogg så gör de här!

Kommentarer
Postat av: Hanni

de är de visst , jag har nästan övertalat hanna om de :p haha

2009-07-03 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0