TISDAG

Tjenare ;> idag så fyller min mamma år, så idag så har vi massa främmande ;p  jag har gjort en jättegod tårtaa!! :) med jordgubbar! den blev gryymt good! ;> jag gav hon en mascara :P nu så sitter jag med carro och ser ersättarna, men jag tittar ju inte så jättemycket :p

igår så var jag ju i stan, och förutom att prata med kaylyn kyle så shoppade jag, jag shoppade en väska, en kofta, ett par shorts och en neccisär (ursäkta stavningen på neccisär vet inte riktigt hur de stavas) haha, skämms på mig! (;  ikväll så ska jag kanske vara med emelie ;> jag ska även äta middag x)

bilder på de jag har köpt kommer kanske senare, uppmärksamma kanske! ;>

men nu ska jag gå och vara lite social med vårat främmande! ;p


Jag kan inte fatta att jag har pratat med min stora idol och den bästa forwarden som finns x) Kaylyn Kyle!
min engelska var ju inte den bästa men de gick ändå ;> jag var så skakis så jag var glad att jag fick fram några få ord! ;P


Kommentarer
Postat av: Hannnnnaa

Vi Har ju träning :P:P är du sjuk?

2009-07-07 @ 17:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0