SÖNDAG

Tjaa ;> igår blev de nog ingen uppdatering ;P
 
men igår vid tre kom iaf paulina :):) vi såg film, fika, fiska, basta,bada,prata och massa sånt :) de var skiit kul! :D jag har saknat hon skit mkt :) sen typ vid 12 började vi se dagboken eller som den egentligen heter "the notebook" den är skitbra alltså! :) medans vi såg den så åt fanny chips, carro kakor och ja och paulina nutella :) sen somnade vi väl vid 3

sen vakna paulina 9 och då ville hon gå och fiska så då gjorde vi de ;> och de var skitdött! inte ett enda napp x)

sen så hade vi typ knytkalas till frukost, vi tog med oss frukost och åt de hos carro ;> sen så for paulina hem ;/ ;'(  men hon ska komma någon mer¨gång i sommar, nästa vecka eller nästnästa! HON MÅSTE! :D de 'r så gryymt kul när hon är häär :) förra året for vi typ ut och fiska 6 på morgonen och så spelade vi typ fotboll hela tiden :) men nu var de så dåligt väder,/; så de gick typ inte att göra nåt av de ;> menmen, därför ska hon komma en gång till i sommar :)

ajaa, ett långt inlägg jag vet :P men de får ni stå ut med :D

idag så vet jag inte vad jag ska göra, de är ju så dåligt vääder!

Paulinas blogg hittar ni här


The notebook! så bra! :D se den! :)

Kommentarer
Postat av: Fanny :))

hörde att du inte kunde spela alla matcher ;/ skit oxå! men hörde att du hade gjort mål ;D hur sträkte du dig? :O

2009-08-01 @ 14:17:05
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/
Postat av: agnees ;D

ja /; jag hade väl inte värmt upp ordentligt, så då fick jag typ en bistning eller sträckning! de gör svinont när jag rycker!! de känns som knivar! :O men jag gjorde två mål iaf :)

2009-08-01 @ 19:00:27
Postat av: Fanny :))

Du kommenterar (har allt sett det, tro inte att jag inte vet) och svarar på kommentarar, men inte bloggar du inte!!



/En i fannys familj, säger inte vem

2009-08-02 @ 00:09:06
URL: http://fannykarlsson_.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0