Kaylyn Kyle!

tjenare! :) idag på stan hände de en jättecool sak!! :D 

min idol är Kaylyn Kyle som spelar i piteå if i allsvenskan, och hon kommer från canada!

och när jag var på team sportia så var hon där och en till som spelar i piteå och kommer från canada!
då när jag går mot dom och ska kolla på nåt bredvid dom typ så säger hennes kompis hej till mig och då säger jag till Kaylyn :
 
Jag- du är typ min största idol!
Hon-jasså, spelar du fotboll?
jag-Joo!
hon-okejj, vilken position spelar på på?
jag-forward
hon- jasså, du gör säkert mer mål än mig!
jag- haha
hon- när är din nästa match?
jag- jag vet inte.
hon- har du sommmaruppehåll?
jag-joo
hon- skönt, så nu passar du på att shoppa.
jag- jo
hon- ha en bra dag!
jag-du med!

och allt var ju på engelska så de var ganska svårt, eftersom att hon kommer från canada;> men de här är typ de cooooolaste som har hänt i mitt liv!!!!!! jag var jätte skakis efter de ;p de var så cooolt! :D


Kaylyn Kyle # 14


Kommentarer
Postat av: E*

hah, så söt ;)

2009-07-06 @ 21:25:36
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0