FREDAG

Tjenaretjenare ;> idag så har jag spelat kubb :P fört var de jag och lucas mot moster, moster vann, sen var de jag och lucas igen mot moster och carro, moster och carro vann, sen var de jag,lucas och carro mot moster, moster vann, sen ville jag vara i mosters lag, då blev de jag och moster mot lucas och carro, dom vann! jag var aldrig i de vinnande laget ;o blev lite sur på mig själv eftersom de inte gick nå bra för just mig! men de är ju bara kubb eller hur? ;> haha, moster hade världens flyt hela tiden, utom den gången hon spelade med mig ;> haha!

Igår så fiskade jag väldigt mycket, jag fick 5 gäddor och 5 abborrar! :D rekordet för mig ;>

idag så ska jag vara mee fanny och carroww ;> vi kanske ska har kubbturnering, undra vem som kommer vinna? kanske moster? ;> vi ska nog oxå fiska lite! :P just nu är jag hos farmor och farfar, jag har tagit hit min dator så jag har kopplat upp mig på deras internet ;>

hare så braa ;>

Kommentarer
Postat av: Caroline

Heej;> jag kommer att vinna kubbtuneringen om vi ska köra det:p

2009-07-03 @ 15:15:28
Postat av: AGNES - always and forever.

Jaså du? jag som hade tänkt ta hem segern! men vi får väl se vem de blir! ;>

2009-07-03 @ 15:20:31
URL: http://aaagneees.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu ska jag komma ner igen och kolla hur det går :D

2009-07-03 @ 17:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0