dålig uppdatering..

tjatja, har inte skrivit på länge, jag vet. Men har helt enkelt inte orkat. Det har inte hänt mycket i veckan, oförberett matte prov, fick 30,5 av 40 på det och de var vg, så jag är nöjd, har även fått tillbaka mitt so prov och där fick jag 29 av 40 och de var vg så jag är nöjd över de me, för jag trodde att båda proven gick mycke sämmre än vad de gick! :D

igår var jag på hockey för första gången! :) de var jättekul och mäktigt för de var så mycke folk.

idag är de lucia och tredje advent, och de betyder inge mindre än att de snart är jul! :))
´
/a


Kommentarer
Postat av: MH

Vlka fina julbilder du har på din blogg.Helmysiga!!Kul med hockyn.Blir skönt med jullov,o inga prov!!

2009-12-13 @ 13:53:45
Postat av: Julia

Jul, JIPPIE!!!:D

2009-12-13 @ 16:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0