umeå fotbolls festival :D

HEjhej :D har inte skrivit på länge, för att jag har varit på umeåfotbollsfestival :D de var jätte kul :)

Torsdag: i for hemmifrån kl 8, jag,hanna,mamma och pappa, kom fram vid 11 då vi shoppade till halv 1, köpte ett hårband :D sen hade vi match 14.40, vi vann med 6-0 dom vi spelade mot var inte bra alls, sen kom vi tillbaka till hotellet och duschade å sånt, sen for vi och åt på droskan, jättegott! grillbuffe, sen så for vi på hemmakväll och köpte glass, sen så busade vi runt lite på hotellet och sånt :D

Fredag: så började vi dagen med en match kl 8 den vann vi med 2-0 jag gjorde ett mål :) 
sen hade vi en match kl 1 den vann vi med 5-0 och jag gjorde ett mål :) sen for vi och shoppade igen, sen hade vi match kl 7 den vann vi med 4-0 sen var vi på hotellet och svamla :)

Lördag, hade vi oxå en match, vi hade gått vidare till a-slutspel, efter som vi gick obesegrade genom våran grupp, matchen var kl 8 på morgonen även då och vi vann med 5-1, jag var inte med för att jag hade fått en bristning i låret på den sista matchen på fredagen, så de var omöjligt att springa, sen shoppade vi och jag köpte en tröjja på gina, sen hade vi match 3 och den vann vi med 2-0 sen for vi ut och åt alla i vårat lag utom carro, de var jätteskojj och jättegott :D  sen for vi på hemmakväll och köpte glass :D

Söndag: på söndag var de semifinal kl 9 och den vann vi med 2-0 :) så nu var de dags för final den var halv 4, och den vann vi med 3-0 :D när de hade blivit 3-0 så var de typ 5 minuter kvar, dår frågade jag om jag fick gå in någon minut så jag hade varit med på finalen och de fick jag  :D  så jag var med dom sista 5 minuterna :) så de var jättekul ;>  sen for vi hem och sen så stannade jag,hanna,mamma,pappa,elina,johanna,åsa och peter och åt  på någon resturang ;>

så vi vann umeåfotbollsfestival :) de var jättekul! :D





klicka här för att läsa om oss på piteå tidningen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättekul, Grattis Grattis ;)

2009-08-12 @ 09:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0