torsdagdentjugondeaugusti ;)

tjja, igår så var jag med emelie :) hon köörde hit med sin moppe :P vi gjorde lite allt mööjligt, vi lekte gömma sked och frukt som vi gjorde när vi var små =) sen for jag på träning :)

idag så har jag varit i piteå med moster, carro och lucas :) jag shoppade två par jeansleggings och en t-shirt :P dom var fiina :) sen ikväll så har jag sett ghost wisperer, de var läskigt! hhaha, men jag är ju lite rädd av mig, hihi.
 
imorgon så kanske jag ska till eliina, hon fyller år :) men jag vet inte om hon är frisk! /; vi får hoppas de!

hadebäst! :)


Kommentarer
Postat av: E*

haha! de var kul! :D

2009-08-22 @ 09:09:17
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0