TISDAG

Tjeenare ;> har inte uppdaterat på väldigt väldigt länge :P men de har gått åska, och de har varit så himla fint väder, hela veckan! :) men nu är de slut på de oxå /; men en vecka iaf, i helgen så har jag varit på zonläger i alvik :) de var kul :) lördag så kom vi dit halv sen började träningen 9 då var de tillslag och passning, de var då gode kul :) sen var de lunch spagetti och köttfärssås, sen var de träning igen halv 4 så var de anfall och avslut, de var kul :) sen hade vi ingen mer träning på kvällen, så då sov vi sen på söndagen hade vi matcher :) första gick bra, men andra gick sådär ;> menmen! :P

sen iförrgår kom frida och hugo å sov hos oss :) sen igår så gick de åska, så jag och frida såg på film, fika och sånt :)

idag vet jag inte vad jag ska göra ;> FRIDA om du läseer vad ska du göra idag? ;>

som ni ser så har jag gjort en ny design ;> säg vad ni tycker om den :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Jag tikker den är fin :D En liten synpunkt bara, men vi kan ta den öga mot öga!



Just nu sitter jag och äter ett äpple. Som tur är har det inte framlidit. Jag vet inte riktigt idag, passa hugo då och ghost wisperer :)

2009-08-11 @ 11:58:23
Postat av: AGNES - always and forever.

vad tur att de inte hade framlidit! :)hugo sa ju att de inte var gott med ett avlidet äpple !

2009-08-11 @ 12:02:26
URL: http://aaagneees.blogg.se/
Postat av: e

snygg design :))

2009-08-11 @ 12:39:43
Postat av: E*

snygg design :))

2009-08-11 @ 12:39:50
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg

2009-08-12 @ 11:35:04
Postat av: Caroline L

snygg design

2009-08-12 @ 12:03:15
URL: http://lillcarrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0