tisdag,

hej :) idag så har jag varit i skolan ;> de känns som om vi har gått i skolan hur länge som helst, som att vi aldirg har varit lediga! menmen, idag har vi fått ändringar på schemat, på onsdagar har vi 2 timmar och 20 minuters hål, men om vi skulle kunna flytta upp hk dit så har vi kortdag på torsdag och fredag, men jag tror inte att vi får igenom de, så då kommer vi ha 2 timmar och 20 minuters hål, jobbigt! de finns inget alls att göra då! men vi kan inte göra så mycket åt saken faktiskt. vi har prov i so på kommunerna, vad en kommun gör, vad en kommun är bra för och massa sånt, de är ett prov på 27 sidor typ så de är bara plugga, jag har gjort några uppgifter i boken idag, men inte många!  men de är ettag kvar, och jag har ju lektions tid också.

snart kommer frida till mig och vi ska äta frukt, och sånt :) sen ikväll kl 9 ska jag,frida och fanny se ghost wisperer! :)

hadebäst! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0