opps,

tjjabba :P jag har inte skrivi på etttag, men jag har inte orkat och så vidare, men i fredags så var jag med carro b på dagen, sen kl 5 for jag och hanna till elina för hon fyllde 15 år, jobi var oxå där, vi fikade, satt vid dator och sånt, vid 10 så var de bara jag jobi och elina, för hanna for hem vid 8, vi gick på shell och hyrde en film, springbreak tror jag den hette, den var jättelejd! men den var bra. jag kom hem vid halv 1

lördag så hade vi lilla vm i boden, i fotboll alltså, första matchen förlorade vi med 4-2 sen andra matchen så förlora vi med 4-1 sen på kvällen så var jag med frida, fanny och emelie :) vi såg på sleepover och wildchild vi fikade såklart oxå :)

idag så har jag varit i boden på lilla vm ;> vi tavlade om 5 och 6 plats, vi vann den matchn med 2-1 så vi blev 5:a av 6 ;> haha :P

imorgon börjar skolan! men jag längtar lite, för de är många kompisar jag inte har träffat på hela sommaren :P så de längtat jag till! :)

hadebäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0