ONSDAG

Tjeenare ;> igår så var jag med frida och hugo, och sen fanny :) åsså smsa jag med mariana typ hela dagen :D sen på kvällen så hade jag träning i sikfors, de var kul :) vi spelade hela träiningen! :P sen så kom frida och fanny till mig och då såg vi ghostwisperer och åt cheeskake ;> min cheeskake, som jag har gjort, den blev skitgod! :D vi hade bestämmt på dan att dom skulle komma och se ghostwisperer hos mig ;> för de är så läskit å se sjäv :P

sen gjorde jag inte så mycket ;> idag har jag ingen aning om vad jag ska göra! /;  har någon något förslag? :P

hadebäst! :)

Kommentarer
Postat av: moster

din cheesecake var skit god. varför var du inte min dotter också.ha ha är lite avis på din mor att hon har en dotter som är så duktig på att baka. har du hittat nån moppe än då????

2009-08-12 @ 21:45:52
Postat av: AGNES - always and forever.

vad bra att du tyckte de :) hahaha :P nej jag har inte hittat någon moppe :(

2009-08-12 @ 23:19:08
URL: http://aaagneees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0