onsdaag :P

tjenare, idag så steg jag upp tidigt halv 10, sen for jag och pappa till piteå och skulle kolla lite på moppar ;> jag hittade då ingen speciell, sen for vi och åt lunch på subland, gottvare! sen sen for vi hem :P igår så var jag med frida, fanny och hugo, sen på kvällen var jag med frida :) vi bakade nyttiga mufffins!!!! me like :)
sen gick vi till mig sen sov hon hos mig ;>
när vi skulle sova så såg vi she's the man! så bra film! :D

nyttiga bär muffins!
ta ett vanligt muffins recept, men ta bara hälften av sockret, sen tar man och tillsätter allt de andra utom mjölet och vanlijsockret,  man tar lite mjöl och lite lättkesella, sen istället för vanlijsocker tar man en vaniljstång om man har, annars tar man vanlijsocker.

sen fyller du muffinsarna PROPPFULLA med bär! tex hallon, blåbär! :)

sen her man in dom in i ugnen och servera med kall MJÖLK! :) mummmmmms!
(hur mycket nyttigare dom blir vet vi inte riktigt, men lite iallafall)
hadebäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0