GODIS!

hejj, igår så var den där paraden och vi fick ett stipendie, sen så BRÖT jag mitt godis löfte, de var inte att jag blev för sugen elr nå, utan att jag bara inte orkade ha de längre för jag hade de ju förra året och så, så jag orkade helt enkelt inte nåt mer ;) men jag har lovat mig själv att bara äta en gång i veckan :) men vi får väl se hur de går med de! åt igår och är sugen på godis idag, så vi får väl se hur de går att bara äta en gång i veckan, men jag ska försöka,

men efter paraden kom olli till mig :) vi spelade kort, åt godis, gungade, pratade och massssssa sånt! roligt hade vi iallafall! sen for vi till farmor och farfar och åt blåbärs pannkaka! de var jättegott!! sen åt vi lite jordgubbar och blåbärspaj till efterätt, sen när jag kom hem så for jag till frida, och såg chasing liberty, men sen blev de strömavbrott så då kunde vi inte se nåt mer, så kom fanny hem så då la vi oss och sov, man kunde ändå inte göra nåt när de var mörkt.

och idag så har jag match med sikfors mot lira tror jag!  så önska mig lycka till ;)


mumms! :)

hadebäst :)

Kommentarer
Postat av: jobi

du gillar den där bilden agge! du visar den ofta ;P hahah

2009-08-31 @ 11:19:54
URL: http://lilllajohannna.blogg.se/
Postat av: Airfd (hahaa jag har kastat om bokstäverna i mitt namn;)

Har du träning imorgon tisdag?

2009-08-31 @ 21:46:41
Postat av: raifd (hahaa jag kastade om bokstäverna i mitt namn;)

Har du träning imorgon tisdag?

2009-08-31 @ 21:51:49
Postat av: dfair (hahaa jag har kastat om bokstäverna i mitt namn;)

Har du träning imorgon tisdag?



Haha skååia, nu ska jag sluta skicka :p

she finally got married, HALLELUJAH

2009-08-31 @ 21:53:29
Postat av: Anonym

jag har träning idag tisdag x)

2009-09-01 @ 07:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0