första skoldagen ;>

tjaa, nu är första skoldagen avklarad :) SKÖNT! nu är de bara några hundra skoldagar tills det är sommarlov nästa gång! vi började kl 10 och jag sov hos fanny och frida inatt, så då åkte jag moppe med fanny till skolan idag, sen först fick vi lite information, typ vilka lärare vi ska ha och så, vi fick ändå ganska bra schema för att gå i 8:an, vi går till 10 över 3 alla dagar utom fredag då vi slutar halv 2, så ändå hyfsat bra! och nu i 8 får vi HK!! :) jag har längtat till de i flera år!

jag fick även ÖVERSKÅP! så då slipper man böja sig ner hela tiden!  jag blev jätteglad! :D från och med imorgon går vi som vanligt = efter schemat, förutom torsdag då vi ska till lillstrand tror jag,

men nu ska jag se på tv ;> hejdå! :)




         
sommar <3 och JORDGUBBAR! :) mummms!

Kommentarer
Postat av: E*

haha! fan va skönt med överskåp :D

2009-08-24 @ 18:39:31
URL: http://eeemelienilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi syns på bussen på tisdag morgon.

2009-08-24 @ 21:39:48
Postat av: moster

2009-08-24 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0